Direktlänk till inlägg 10 mars 2014

Är det konstigt tycker du?

Av Linda - 10 mars 2014 23:25

Att vi inte pratar längre..

Varför är det bara jag som ska försöka hela tiden? 

Skulle inte tro det. 

Så det är inte så konstigt alls att vi inte pratar så mkt..

Tycker jag iaf.

Men du har ingen aning om varför.

Men jag tänker inye ya på mig hela arbetet.


Sådeså..

 
 
Ingen bild

syster

11 mars 2014 00:02

Vem är det du skriver om syster?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 december 2013 22:25

Nu var det längesen igen sen jag skrev igen. Men det känns inte som om jag riktigt har haft tiden på min sida. Eller ja, tid har jag väl kanske haft. Men när man jobbar så mkt så är det väl mest orken som tryter och ens prioriteringar ligger väl ...

Av Linda - 28 augusti 2013 00:06

Imorrn blir det Arbetsförnedringen igen då. För nu har jag faktiskt inga nya pass inbokade. Jobbade sista nu ikväll. Och dom säger ju det, första arbetslösa dagen. Då ska man in och påanmäla sig igen. Inte för att jag kommer få ut så mkt av stämp...

Av Linda - 24 augusti 2013 11:08

Inget att tala om iaf känns det som. För jag måste ta allt jobb jag någonsin kan. Ligger man på latsidan så finns det ingen chans i världen att man kommer få något mer varaktigt. Men nu finns det ju dom som bara ska ha före. That´s it.. Nämen jag...

Av Linda - 28 juli 2013 20:32

Nä du, det känns inte som så. Inte den här sommaren. Nån ledig dag här och där, men int så mycket mer än så.  Men som det känns just nu så skulle jag vilja jobba mer. Och gärna lite nätter.    I helgen nu så fick jag det bekräftat att det fortf...

Av Linda - 4 juli 2013 21:37

Jag har suttit och snabbläst igenom min gamla blogg. Den jag hade innan denna. Den jag uppdaterade lite oftare.  Den jag hade när jag började må så skit. Den jag hade under sjukskrivningen och kaossommaren.   Kaossommaren. Jag vet inte hur jag ...

Ovido - Quiz & Flashcards