Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Rubrik saknas

Av Linda - 15 maj 2013 10:03

   Det är det enda jag får höra hemma nu. Varför ska detta förhållande vara på så olika premisser ibland?!

Jag fattar inte. Jag gör verkligen inte det. Det pratas om att det måste ges respekt bara för att han äger huset och så vidare. Men vi andra förtjänar också respekt. Men det går ju liksom inte in. Man ska vara tyst, göra det man ska och sen vara en porrskådis i sängen. Wtf säger jag bara..


I fredags 15:45 så sms:ade jag rekryteringen att jag kan jobba i sommar. Eftersom att jag inte är kvar på IVA.

Och i måndags kl 07:02 så ringde dom. Jag tror det är säkert att säga att det behövs folk.


Tror inte att jag mår så toppen idag. Jäkla skit också..

 
 
Mariamalmgren

Mariamalmgren

15 maj 2013 10:29

Det Beror klart på vad du väljer att acceptera . Om du sätter ett högre värde på dig själv så tillåter du inte han att behandla dig motsatt , varken du eller barnen är värda det . Bara du sätter gränsen för respekten du vill ha . Jag själv skulle aldrig acceptera att bli behandlad på ett annat sätt än det jag själv accepterar , och respekten måste vara på lika vilkor , från det du beskriver med separat ekonomi & han står som ägare Ect känns inte som något är på lika vilkor . Om han älskar dig & respekterar dig . Så hade han varit ditt skyddsnät när du mår dåligt , han hade gladeligen delar sin ekonomi och tanke. På delad hade inte funnits då han hade sett er som ett VI och inte Uppdelat som han & ni . För mig låter det helt knasigt att ni har det sånuppdelat och det låter mer som en kompistelation eller KK fast under samma tak (ja du förstår vad jag menar ) . Sätt krav . Det värsta som egentligen kan hända att du blir ensam men lyckligare med en självkänsla och som du sedan hittar din rätta hälft . För du är värd så mkt mer . ❤❤

http://Www.mariamalmgrrn.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2014 23:25

Att vi inte pratar längre.. Varför är det bara jag som ska försöka hela tiden?  Skulle inte tro det.  Så det är inte så konstigt alls att vi inte pratar så mkt.. Tycker jag iaf. Men du har ingen aning om varför. Men jag tänker inye ya på ...

Av Linda - 10 december 2013 22:25

Nu var det längesen igen sen jag skrev igen. Men det känns inte som om jag riktigt har haft tiden på min sida. Eller ja, tid har jag väl kanske haft. Men när man jobbar så mkt så är det väl mest orken som tryter och ens prioriteringar ligger väl ...

Av Linda - 28 augusti 2013 00:06

Imorrn blir det Arbetsförnedringen igen då. För nu har jag faktiskt inga nya pass inbokade. Jobbade sista nu ikväll. Och dom säger ju det, första arbetslösa dagen. Då ska man in och påanmäla sig igen. Inte för att jag kommer få ut så mkt av stämp...

Av Linda - 24 augusti 2013 11:08

Inget att tala om iaf känns det som. För jag måste ta allt jobb jag någonsin kan. Ligger man på latsidan så finns det ingen chans i världen att man kommer få något mer varaktigt. Men nu finns det ju dom som bara ska ha före. That´s it.. Nämen jag...

Av Linda - 28 juli 2013 20:32

Nä du, det känns inte som så. Inte den här sommaren. Nån ledig dag här och där, men int så mycket mer än så.  Men som det känns just nu så skulle jag vilja jobba mer. Och gärna lite nätter.    I helgen nu så fick jag det bekräftat att det fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards