Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Linda - 14 februari 2012 15:21

Och då blir mitt svar: No shit sherlock. Och jag HATAR det, kan inte sova som man ska, måste springa runt med värsta största handduken så att jag alltid har nåt jag kan snyta mig i, har börjat få en jämarns öm näsa, smaken finns men den är väl inte den bästa osv osv. Jag absolut hatar att vara förkyld!! Och speciellt när man har saker man måste göra, så jäkla bajs på ren svenska. Men det är ju skönt att man är arbetslös just nu då om man nu ska absolut bli sjuk.


Sitter just nu på D´s jobb och han är stressad som fa.an, han springer omkring som en nackad höna.

Så jag sitter här, bloggar lite, dricker varm chocklad och drömmer om en flaska kall cola..haha.


Äsh, screw this and give me my towel...


//Linda..

Ovido - Quiz & Flashcards