Direktlänk till inlägg 22 februari 2012

Snön vräker ner..

Av Linda - 22 februari 2012 11:11

Och varför det? Jag som började få småsmåsmå vårkänslor. Det har varit 16-17 plus vissa dagar i solen och det rann ur stuprännerna. Men nu vräker skiten ner som om det inte finns nån morrondag. Ush och fy och bläh!! 

Jag längtar till värmen, min kropp och mitt onda längtar till värmen. Men tills den kommer så får duschen duga som extra värmekälla och täcket typ. 


Idag har jag avverkat 2 mil på cykeln, på under 30 minuter. Nu är det kanske inte sååå jäkla snabbt tycker ni, men det är en hygglig bra start iaf känner jag. Men nu ska man ju bara hålla i att röra sig varje dag, det är ju det som kommer vara utmaningen. Och hade den vita skiten utanför inte VRÄKT ner så hade jag åkt till elljusspåret bakom E.ON.-arena också och gått ett par varv. Men jag absolut hatar snön..


Igår var jag hos karlns systerdotter och fikade och pratade lite skit. Det är jämarns trevligt att nån i den släkten inte har nånting emot mig och är glad för att jag och karln prövar igen. Karlns syster är glad också och det känns ju också jätte bra och skönt. För det är riktigt psykiskt jobbigt att känna sig utfryst och utanför. Menmen, jag kan ju inte bestämma över hur andra ska acceptera ursäkter osv.

Men alla är värda en andra chans..enligt mig iaf..


//Linda...

 
 
Ingen bild

Vera

22 februari 2012 12:45

Alla är värd en chans till:) Så är det bara....O hur som är det ditt o hans liv. Inte någon annans. Kram påre o lycka till!

 
Maria

Maria

23 februari 2012 11:59

I know... igår kväll regnade de hos mig och i morse spydde snön ned och man blir bara irriterad på att de aldrig kan hålla sig stabilt.
Fuuuu -.- Jäkla aprilväder som kommit förtidigt! ;)

http://primula.bloggplatsen.se

 
Girl-sn-pea

Girl-sn-pea

7 mars 2012 07:15

SV; Tack hjärtat, det värmer. Vi får väl se hur dagen forlöper imorgon, jag är intälld på att springa mentalt maraton, eller nått... Huvva...

http://zill.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2014 23:25

Att vi inte pratar längre.. Varför är det bara jag som ska försöka hela tiden?  Skulle inte tro det.  Så det är inte så konstigt alls att vi inte pratar så mkt.. Tycker jag iaf. Men du har ingen aning om varför. Men jag tänker inye ya på ...

Av Linda - 10 december 2013 22:25

Nu var det längesen igen sen jag skrev igen. Men det känns inte som om jag riktigt har haft tiden på min sida. Eller ja, tid har jag väl kanske haft. Men när man jobbar så mkt så är det väl mest orken som tryter och ens prioriteringar ligger väl ...

Av Linda - 28 augusti 2013 00:06

Imorrn blir det Arbetsförnedringen igen då. För nu har jag faktiskt inga nya pass inbokade. Jobbade sista nu ikväll. Och dom säger ju det, första arbetslösa dagen. Då ska man in och påanmäla sig igen. Inte för att jag kommer få ut så mkt av stämp...

Av Linda - 24 augusti 2013 11:08

Inget att tala om iaf känns det som. För jag måste ta allt jobb jag någonsin kan. Ligger man på latsidan så finns det ingen chans i världen att man kommer få något mer varaktigt. Men nu finns det ju dom som bara ska ha före. That´s it.. Nämen jag...

Av Linda - 28 juli 2013 20:32

Nä du, det känns inte som så. Inte den här sommaren. Nån ledig dag här och där, men int så mycket mer än så.  Men som det känns just nu så skulle jag vilja jobba mer. Och gärna lite nätter.    I helgen nu så fick jag det bekräftat att det fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards