Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Linda - 4 januari 2012 23:21

Som sagt, satt nyss och kollade runt på nåra av bloggarna som kommer upp på bloggplatsen.se´s RAMPLJUSET. 

Och alla har ju nåt att skriva om, nåt att berätta. Antingen så är dom 3 barns morsor och bara är 29 och har all världens spring i benen, tränar, är pyssliga och alldeles  normala. Eller så har man en hobby, ett intresse som man brinner för och som man gärna vill visa upp och få feedback på, tex: foto, smycketillverkning, rita osv. Eller så skapar man en viktblogg. Osv Osv... Själv har jag en blogg för att jag ska kunna bara skriva av mig, "spy galla", you name it. 

Men jag är inge intressant så, ärlig och rak och öppen...ja..men inte intressant så att man lägger upp bilder på det man gör (mina få försök till smycken) eller har ett intressant jobb (arbetslös), är visserligen bara 30 år och har 2 pojkar (och det som ska vara nåt speciellt med det är väl isf att min största pojke blir 13 år i sommar, så då kan ni ju räkna ut hur ung jag var när jag fick första). Och jag tränar inte som nån tok utan jag är ett "fettblobba", men med en smal mig på insidan. Måste bara komma till ögonblicket då motivationen och att jag äcklas så fruktansvärt av mig själv slår mig i bakhuvudet och jag tar mig i kragen och gör nåt åt det. Men allt det där kommer hoppas jag, min dag att ha nåt roligt på fritiden att göra, ett tillfredsställande jobb, tränar, gått ner 30 kg och en uber sprallig och påhittig morsa i alla väder. Så just nu så nöjer jag mig med att skriva av mig, "spy galla", vara rak, ärlig och öppen. 


Min dag kommer!!!  


// Linda..

Ovido - Quiz & Flashcards