Alla inlägg den 11 december 2012

Av Linda - 11 december 2012 14:23

Har det absolut varit idag och inte blev det nå mildare framåt dan heller. -15 hela dan. Brrrrr! Och speciellt när man jobbar i hemtjänsten och måste vara ute och springa i den vita skiten. Oavsett om man vill eller inte. Det blev en kort arbetsdag, 7-12. Men det är skönt, för då slipper man rusningstrafik tex och man kan ta det lungt med middag och man hinner handla om man behöver..osv. Men pengamässigt så är det inte en bra arbetstid.

Men imorrn ska jag inskola mig på natten på ett boende nåra mil härifrån, så jag hoppas att jag får in lite nätter hädanefter.


I eftermiddag så blir det till att fixa luciakläder till minsta pojken. Eller ja, pepparkakskläder är väl mer rättare. 

Tur att han påminde oss igårkväll, för dom ska fira lucia imorrn redan. Det här är verkligen familjen ute-i-sista-sista-sista-minut. Så är det jämt. Med allt. Fattar inte att det ska vara så svårt att ha mer framförhållning. But hey, that´s us..


Måste ta mig för och baka också. Innan imorrn. Kladdkaka tänkte jag. Det hinner jag nog. 

Åsså ska jag slänga ihop lite julkort och nåt smycke. Och slå in lite klappar. 

Fasiken vad jag ska dona. Och känner jag mig själv så kommer jag typ göra hälften.


Nämen lite strykning nästa kanske..

Ovido - Quiz & Flashcards