Alla inlägg den 28 december 2012

Av Linda - 28 december 2012 10:10

Jag menar, jag har ju verkligen inte dom bästa förutsättningarna i ryggen. Det enda jag kan är vården, men det ska jag inte hålla på med egentligen pga denna skitkropp. Jag kan plugga, men det får jag isf göra utan ersättning eftersom att CSN och jag är nog inte vänner längre. Och vem 17 har råd att plugga liksom? Det kan ju kosta en halv förmögenhet. Undrar om Af kan hjälpa mig? Men det känns ju som om det är en ren jäkla lekstuga där. 

Det känns som om jag står handfallen just nu. Jag hoppas dock på många nätter i Indal, för nätter är någonting som jag orkar. Och vill..

Av Linda - 28 december 2012 00:25

så är jag alltså inte välkommen tillbaka till jobbet här i Timrå. Så var det med de.

När fa.an ska jag få nån sorts medvind liksom? Hah, den kan jag svara på själv. 

Aldrig!!, om jag hela tiden ska behöva kämpa varje dag med denna kropp. Kroppen som aldrig blir bra igen, som bara kommer bli sämre och sämre. Kroppen som gör mig trött så in i norden. Kroppen som ger mig mer smärta än att föda barn ibland. Kroppen som inte vill vara min vän. Dom allra flesta dagar..IFLML!! (ironi)

Ovido - Quiz & Flashcards