Alla inlägg den 15 december 2012

Av Linda - 15 december 2012 05:49

och jag ska åka hem och sova. Men det blir nog inte såå mkt sovning, för jag och delar av familjen ska åka till Ö-vik på 1-års kalas. Ett öppet hus. Men jag måste få komma hem igen rätt så snart därifrån eftersom att det blir nog en till natt med vak. Tror jag iaf. Men natten har gått smärtfritt och rätt så fort faktiskt. Och jag är oförskämt pigg för att ha suttit i ett tyst rum hela natten och lyssnat endast på en människas andetag. För det kan man ju annars bli rätt dåsig och trött av. Men icke.. Jag har facebookat, beställt julklappar (som jag hoppas hinner hem under nästa vecka), fikat, vänt, suppat, baddat, läst en drös skvallertidningar, suttit i fotöljer och nu, bloggar/t.


Men jag tror bestämt att jag börjar känna av huvudet lite nu. Åsså börjar jag frysa.

Ovido - Quiz & Flashcards