Alla inlägg den 17 april 2012

Av Linda - 17 april 2012 09:02

Det är jag det. Som jag nyss skrev som svar till en kommentar jag fått så går jag faktiskt rätt ofta runt o dagarna och tänker på blogginlägg och tänker att det ska jag skriva senare. Men när jag väl sätter mig vid datorn så är det som bortblåst. Finns det någon som har råd om hur man får ett bättre minne? För det här är ju helt galet. Det är allt från bloggen till p-piller. Och mellan dom två sakerna är spannet vääääldigt brett för mig. Som jag alltid sagt, det är tur att huvudet sitter fast på axlarna, annars hade jag glömt det också nånstans. Och det skulle se ut de..haha..

Och nu tänker väl folk att: herre gud, att glömma att blogga är väl inget att bry sig i och nä, det kanske det inte är, men ibland är detbåde skönt och behövligt att skriva av sig. Speciellt när man inte har en riktig människa att prata med. Visserligen så är det nog inga människor som läser det jag ibland skriver heller, men jag kan väl få lura mig själv med det iaf. 

P-piller däremot, KOM IHÅG, ETT MÅSTE!!  





Ovido - Quiz & Flashcards