Alla inlägg den 28 februari 2013

Av Linda - 28 februari 2013 09:13

Det är typ så jag känner idag. En tråk-dag. Vart är liksom solen som dom sa på vädret igår att den skulle vara här idag?

När det är såna hära dagar så märker man så jäkla tydligt vad solen och ljus gör med en.

Man behöver det.


Egentligen skulle jag åka och hälsa på en kompis idag, men jag har ju ingen bensin i bilen och inga pengar att tanka för heller. Och i helgen vill hon att jag ska hänga med ut. Men samma där, jag har ju inte ett enda ruttet öre.

Man blir inte rik på att stämpla. Försök att driva runt en familj på 3900:- vettja.

Och det påminner mig, jag måste ta och söka lite jobb också. Inte för att jag kommer få något, men annars får man ju inte stämpla.


I helgen blir man barnfri också. Men då ska det börjas med renoveringen. Det ska börjas med flytta köket till rummet bredvid. Och efter det ska det nuvarande köket bli badrummet. Sen är det bara resten av huset kvar.

I minst 6 år så kommer man få bo i/på någon sorts byggarbetsplats. Yaaay..eller nåt sånt.


Åsså har man ju det dagliga och eeeeeviga huvudbryet, vad ska man äta till middag??


//Linda..

Ovido - Quiz & Flashcards