Direktlänk till inlägg 10 december 2012

En rejäl bloggpaus..

Av Linda - 10 december 2012 13:32

Hej hallå därute i snön..


What´s up peeps? Här är det väl som vanligt. Och som vanligt betyder ju att det är ekonomiskt kaos för mig, ensamhet och mkt grubblerier. Som vanligt med andra ord. Som det var förra året och året innan dess, så är det idag också. Tur att man blir van efter ett tag, men visst, man blir ibland väldigt frustrerad och förbannad. På sig själv.. Jag har börjat inse detta år att jag nog är en rätt stor förlorare. För HUR kan man tillåta sig själv att hamna här? Hur kan man sätta sig i den sitsen där man inte kan ta hand om sig själv eller sina barn? Dom förtjänar sååå mkt bättre, dom förtjänar såå mkt bättre än mig. Så är det bara och då kan andra säga en himla massa annat, men det är ju bara rent fakta, att jag är en looser. Och jag är 31 år. Skämmes!!


Jag försöker dock hålla huvudet högt, jobbar och försöker ta på mig mer ställen att vara på, även om det känns mkt. Och jag vet ju precis vad som händer när det blir mkt, men jag vill verkligen inte tillbaka igen. Till det helvetet. Men det känns verkligen hårt att vara som en vante som kan kastas hur som helst bara för att en verksamhet ska funka. Men jaja, det är jag som har satt mig i den situationen så det är ju bara att bita ihop. Även fast käkarna smärtar av allt ihopbitande. 


Mkt skulle nog kanske kännas lite lättare om man fick känna lite kärlek och samhörighet. Men jaja, jag fattar, det gör jag.


Gudars vad jag ser fram emot när mina psykologtider sätter igång nästa år.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 10 mars 2014 23:25

Att vi inte pratar längre.. Varför är det bara jag som ska försöka hela tiden?  Skulle inte tro det.  Så det är inte så konstigt alls att vi inte pratar så mkt.. Tycker jag iaf. Men du har ingen aning om varför. Men jag tänker inye ya på ...

Av Linda - 10 december 2013 22:25

Nu var det längesen igen sen jag skrev igen. Men det känns inte som om jag riktigt har haft tiden på min sida. Eller ja, tid har jag väl kanske haft. Men när man jobbar så mkt så är det väl mest orken som tryter och ens prioriteringar ligger väl ...

Av Linda - 28 augusti 2013 00:06

Imorrn blir det Arbetsförnedringen igen då. För nu har jag faktiskt inga nya pass inbokade. Jobbade sista nu ikväll. Och dom säger ju det, första arbetslösa dagen. Då ska man in och påanmäla sig igen. Inte för att jag kommer få ut så mkt av stämp...

Av Linda - 24 augusti 2013 11:08

Inget att tala om iaf känns det som. För jag måste ta allt jobb jag någonsin kan. Ligger man på latsidan så finns det ingen chans i världen att man kommer få något mer varaktigt. Men nu finns det ju dom som bara ska ha före. That´s it.. Nämen jag...

Av Linda - 28 juli 2013 20:32

Nä du, det känns inte som så. Inte den här sommaren. Nån ledig dag här och där, men int så mycket mer än så.  Men som det känns just nu så skulle jag vilja jobba mer. Och gärna lite nätter.    I helgen nu så fick jag det bekräftat att det fortf...

Ovido - Quiz & Flashcards