Alla inlägg den 27 maj 2013

Av Linda - 27 maj 2013 14:02

Utan det var på onsdag jag jobbar nästa gång. Vilken tur att jag kollar kalendern tidigare idag då.

Jag var sjuk igår. Skulle ha jobbat en relativt kort dag, men under förra veckan så blev jag så jäkla förkyld. 

Snoret rann, ont i bihålor, täppt, ludd i huvudet. Så det funkade inte, jag var mer död än levande under förra veckan. 

Är fortfarande dålig, men det går åt rätt håll, så jag hoppas att det blir bra tills på onsdag.

Börjar få ont i huvudet nu också =/.


Idag är det rätt trist dag. Ingen bil hemma betyder att det bara är att ta tag i alla måsten här hemma.

Som tex att tvätta upp monsterhögen med tvätt. Diska. Dammsuga. Och komma på nån mat.

Jag hatar mat.. Eller inte maten i sig, men detta att man måste hitta på maträtter varje dag. Gillar´t inte!

Tar sån tid och ork av en. Så jag hatar mat..


Jag vet egentligen inte alls vad jag ska skriva eller vill skriva. Jag är mest tom idag känns det som.

Har inte allt för mkt ork eller gaist just idag. Fryser mest. Det märks verkligen hur nere man blir utan solen.

Kom tillbaka fort, annars!!


Linda..

Ovido - Quiz & Flashcards