Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Linda - 12 maj 2013 17:57

Och ledig hela veckan. Hur gick det till?? Jaja..


Hela dagen idag har gått åt till att sätta upp gipsskivor i taket i det nya köket. Eller ja, jag stod mest och höll i stöttorna och D gjorde allt lyftande och sånt. Jag menar, en sån dära gipsskiva väger typ 30 pannor och balansera den på raka armar medans man kliver upp för en liten stege kan ju inte vara allt för lätt.

Men han har inte tummen mitt i handen den där människan så han fixade det och så slängde han ihop någon sorts extra stötta med det lilla virke som låg på altanen. Den var dock sned när den var klar, men den gjorde sitt jobb ändå.

Men som sagt, jag och D jobba ihop?? Ne, inte egentligen. Arbetselak så att man blir rädd för fa.an


Imorrn måste an dra till Af och skriva in sig igen så att stämplingen kommer igång igen.

   Ge mig nånting kära du som jag klarar av..äsh..


Måste hämta barn nu..

Ovido - Quiz & Flashcards