Alla inlägg den 11 april 2013

Av Linda - 11 april 2013 23:44

När man inte kan få umgås med folk man gillar oftare än vad man gör. 

Men det enda jag egentligen kan säga är: jäkla karlar.. 


Idag har jag varit med min svägerskas dotter. Följde med henne när hon skulle klippa sig. Och ja, man kan inte vara jääätte kräsen när det bara kostar 200 balobas. Men för den pengen så är dom duktiga.

Det jobbigaste är ju den språkliga barriären. Och då helst med den kvinnliga frisören. Och man bör även ha super hörsel, för hon pratar så tyst och försiktigt.


Ikväll orkar jag inte med någe tränande. Men blir det fin väder i helgen så ska jag nog ta nån prommis.

Med gps-klockan. Och MP3-n, men jag måste ta och lägga in lite nya och fler låtar.

Jag menar, jag måste börja ta detta på allvar nu om jag ska ta mig igenom tävlingen som går av stapeln i höst.


Köpte även The Hobbit idag, 149 pix på ICA Maxi. Ännu ett tack till D. Det var ju hans pengar. För jag har ju inga egna.

Jäkla dumheter alltså. Satan vad man känner sig liten som människa när man inte har egna pengar. 

Jag kommer inte ihås sist jag kunde ta en fika med en av de få kompisar jag har.

Eller köpa någonting till mig själv, som typ underkläder eller ett par nya byxor eller en tröja.

Vad som liksom. De pengar jag har fått in har behövt gå till mat till familjen och nån enstaka räkningar.

Sen är dom slut.. Och det är typ 3 veckor kvar till nästa barnbidrag tex. 

Det är jämt såhär. Och medans den andra människan kan leva precis som han vill varje månad och har inga problem med att titta på när en annan sjunker. Jag hatar´t.

Och jag skulle verkligen behöva unna mig lite nya trosor. Menmen.. Jag får stoppa dom jag har.


Nämen nu ska jag slå igen här för denna gång. Ska se klart på CSI NY och sen hoppa i säng.

Har ju så myyycket att göra imorrn....not.

Får väl städa lite, nånting som alltid behövs. Marinera lite kött eller kyckling. Och tvätta och vika lite kläder och sängkläder. Typish..jääääj vilken upphetsande dag. Can´t wait! 


//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards