Alla inlägg den 14 mars 2013

Av Linda - 14 mars 2013 12:00

Det är den nya medicinen som jag nu har startat med. Första tabletten tog jag i förrgår, men jag skulle egentligen ha tagit den kvällen innan förrgår. Men det var en jäkla tur att jag INTE gjorde det, för hela dagen igår småslumrade jag. Jag var så sjukligt trött. Kunde knappt hålla ögonen öppna. Blev en aningens bättre på kvällen, men jag gick och la mig tidigt. 22.00, då låg jag i sängen. Idag så är jag inte lika trött, men det kryper i kroppen på mig, jag känner mig nästan lite speedad men ändå inte. Det känns ungefär som om jag ska ha druckit ett par, tre cider. Det känns så i skallen. Och så är jag lätt skackelhänt idag också. Darrig, för den som inte förstår det ordet.

Men förhoppningsvis så blir det lite bättre imorrn. Och dagen efter och dagen efter det.


//Linda

Ovido - Quiz & Flashcards