Alla inlägg den 22 mars 2013

Av Linda - 22 mars 2013 13:11

Soligt inne och soligt i sinne. Nja, kanske inte alla dessa tre påståendena är korrekta, men den om att det är soligt ute gör det iaf. Och soligt inne kan man ju inte få just nu när man bor i en byggarbetsplats. Och när det börjar tina och det dras in lera pch smuts från barn och människor som kutar in och ut. Sinnet är oki, soligt bakom nåt moln sådär. 

Även fast den dära medicinen inte funkar, men jag måste pröva den längre. Och fast jag har barn som är stjärten av fan ibland och tillika en karl som också är det. Och även fast jag inte äger en grill så att jag kan få käka grillat.


Jag tänker mkt just nu. Hur ska jag gå vidare med mitt liv och då menar jag med mitt yrkesliv. 

Det finns så mkt jag vill prova på och det känns så svårt att välja bara några få alternativ. 

Men innan den 29/4 och innan möte med arbetsförmedlingen och min handläggare så måste jag komma på nåt. 

För som det är nu så funkar det inte. Min kropp klarar inte av det tunga. Inte mitt psyke heller.

Jag måste kolla igenom utbildningar också. Det är kanske den vägen jag ska gå. Vem vet?


//Linda





Ovido - Quiz & Flashcards